Työvoimapula ja kohtaanto-ongelmat pahenevat tulevina vuosina vielä paljon siitä, mikä tilanne tänä päivänä on. Kun on valinnanvaraa, on myös vaihtuvuutta, ja osaajat vaihtavat leiriä hyvin matalalla kynnyksellä.
Tämä pakottaa työnantajat miettimään veto- ja pitovoimaansa ja investoimaan siihen. Hukkaan panostukset eivät mene, sillä vahvan työnantajabrändin on tutkittu vähentävän vaihtuvuutta jopa 28 prosenttia (pito) ja rekrytoinnin kustannuksia jopa 50 prosentti (veto).
Mutta miten, missä ja kuinka paljon? Siihen oheinen opas antaa apuja.
Lataa opas täältä >Ota yhteyttä
Ole yhteydessä. Sovitaan 30 min. tapaaminen, jossa käydään läpi organisaatiosi muutostarve ja mistä työnantajabrändin kehittäminen kannattaa aloittaa. Tapaaminen ei sido mihinkään.
arttu@rookiecom.fi