Millainen on hyvä työnantajabrändi ja miten kehität sitä houkuttelemaan osaajia?

Hyvä työnantajabrändi syntyy käytännön teoista, joilla vahvistat yrityksesi mainetta houkuttelevana työpaikkana. Selvitä, miten voit systemaattisesti parantaa brändiäsi ja erottautua kilpailijoista, jotta osaajat valitsevat juuri sinut. Hyödynnä käytännönläheisiä vinkkejä ja toimenpiteitä, joiden avulla luot positiivisen mielikuvan työympäristöstäsi ja saat halutut tekijät sitoutumaan yritykseesi.

Kuinka jokainen työnantaja pystyy parantamaan työnantajamielikuvaansa?

Bronxcastissa kolmiosaisen sarjan kerromme yksityiskohtaisesti, kuinka jokainen työnantaja koosta ja toimialasta riippumatta pystyy parantamaan työnantajamielikuvaansa ja tehostamaan rekrymarkkinointiaan. Tehtaan takuulla 😃.

Synkän yksinpuhelun tarjoaa Rookien pääpukari Arttu Käyhkö. Mukana on slidejä, joten parhaat tehot saat irti, jos katsot jaksot YouTubesta.

Suunnittele

Ensimmäisessä jaksossa poraudutaan suunnitelman tekemiseen ja mitä siinä pitää osata ottaa huomioon. Nämä jaksot on suunnattu ennen kaikkea johdolle, HR:lle, rekrytoijille ja kaikille heille, jotka pohtivat työnantajaviestintää työkseen. Mutta jos aihe kiinnostaa vaikka vain yleissivistyksen näkökulmasta, reippahasti kuulolle vaan!

Erotu

Toisessa jaksossa poraudutaan luovaan puoleen: miten erottua kilpailijoista ja kuinka rakennetaan rekrykampanja, joka saa päät kääntymään ja puhuttelee juuri oikeanlaisia kandidaatteja.

Mittaa

Kolmannessa jaksossa poraudutaan mittaamiseen: mitkä kaksi mittaria kertovat periaatteessa kaiken olennaisen ja joille kaikki muut mittarit ovat alisteisia. Ei siis kannata kuunnella kritiikittä viestintäkumppanin julistuksia mahtavista tavoittavuuksista tai muusta toisarvoisesta, pahimmassa tapauksessa niistä voi olla enemmän haittaa kuin hyötyä.

Ilmainen konsultointi organisaationne työnantabrändiin ja rekrymarkkinointiin

PS: Special offer for you, Bronxcast listener! Hyödynnä ilmainen 30-60 minuutin konsultointi organisaationne työnantabrändiin ja rekrymarkkinointiin liittyen (voitte varata slotin suoraan tuolta https://calendly.com/arttukayhko tai pistäkää soittaen/meilaten).

Miksi Rookie?

Muutokseen vaikuttaa kolme asiaa

01

Strateginen osaaminen

02

Erottuvat luovat toteutukset

03

Oikeat mittarit

Rookie lukuina

Pitkässä juoksussa organisaatio on oman osaajaonnensa seppä. Työnantajat, joiden viestintä on
strategista, erottuvaa ja mitattavaa, voittavat kisan halutuimmista osaajista. Rookie Communications Oy
pystyy auttamaan tämä kokonaisuuden rakentamisessa paremmin kuin todennäköisesti kukaan muu.
Yli 200
Tyytyväistä asiakasta
Yli 1000
Projektia takana
Yli 100 vuotta
Kokemusta
destia
Orimattila
joensuu
Siun Sote
Mantsinen